Efter sex veckors uppehåll är jag nu tillbaka i skolan. Det känns ganska konstigt, och lite småirriterande att jag behöver åka dit i princip varje dag den här veckan. Alla kurser är liksom avslutade med godkända betyg. Idag till exempel gjorde vi i princip bara kursutvärderingar och planerade lite för flaket. Imorgon är det i alla fall mösspåtagning och sen ska jag eventuellt hjälpa Kristin med sin frisyr inför balen innan jag åker ner till Tornby och kikar på lite kläder. Vill bland annat ha en ny, somrig tröja och behöver en bh och örhängen till studenten. Och lösnaglar, för mina är hemska och går bara av just nu...
 
Haffie får vila idag. Han galopperade ganska mycket igår och jag ska ändå (äntligen) till en kiropraktor idag och få bukt med min dumma rygg och mina höfter. Vet inte hur jag kommer må efteråt, kanske blir det värre imorgon men då får jag se till att pallra mig upp på hästryggen ändå. Det ska i alla fall bli fruktansvärt skönt att få bort en del låsningar och snedheter som jag har i kroppen!
 
 
Allmänt |
#1 - - Snopp:

Ska du ha fanträff snart? Vill så gärna träffa dig!!! Du är min stora idol!!!! ÄLSKAR DIG

Svar: Tack snopp ❤️❤️ självklart, vi ses väl i Falsterbo 9-10 juli?! 😄
Alice 雪

#2 - - Anonym:

Nu gör du väl aldrig mer ett uppehåll i bloggen. Har gått in varje dag och blivit såååå besviken över att inga nya spännande och fruktansvärt intressanta inlägg dykt upp. Lova det nu bubbis❤️💕💕💕

Svar: Mjaarå ❤️
Alice 雪

Upp