Från att jag gick till stallet imorse har jag haft fullt upp nästintill hela tiden, vilket känns haha. Jag är inte van att ha sånt ös på allt så just nu är jag ganska trött. ;) Jag har i alla fall precis varit uppe på Ica och handlat mat samt lite lördagsgodis. Skottade fram cykeln och cyklade upp för att det skulle gå någorlunda snabbt så är rätt blöt i arslet nu.
 
Jag bestämde mig när jag var i stallet att jag skulle träna lite på lydnad och steglängd med hjälp av bommar, men ridpassen fick byta plats eftersom ridhuset var bokat. Red istället det lösgörande passet imorse. Lite skänkelvikningar, öppnor i alla gångarterna och lite busbyten. Det blev ett missförstånd från början, men han bytte så bra då och när jag skulle byta tillbaka sprang han iväg i värsta travökningen istället så då gjorde jag några till. Haffie kändes väldigt mjuk och fin och skummade en hel del i munnen.
 
Jag har bokat ridhuset mellan 18-19 så då kommer jag att rida lite bommar. Jag delar med mig av övningen senare. Nu ska jag vila i tjugo minuter, sen måste jag gå tillbaka till stallet.
 
 
Allmänt, Ängvaktarns Hufflepuff |
Upp