Godmorgon/förmiddag! Är precis hemkommen från stallet. Har släppt ut hästarna och fixat klart allt åt Haffie. Ska äta lunch nu och sen ska jag tillbaka och rida. Det blir en liten uteritt nu på förmiddagen eftersom att vädret är så fint! Senare ikväll får han gå ett dressyrpass och så ska han masseras med lite arnika på de vanliga ställena. Annars ska jag tvätta idag. Skittråkigt, men sånt som måste göras. Ska också försöka hinna med att plugga så det är lika bra att sätta fart. 
 
Det känns som att veckorna går fruktansvärt snabbt och nu är det liksom bara en vecka kvar till sportlovet... Jag kommer åka hem på fredagen eftersom att jag ska jobba på lördagen och sen stannar jag hemma tills onsdag eller torsdag då jag åker upp igen. Jag och en annan delar på våra hästar så hon tar hand om Haffie första delen av veckan och jag tar hand om hennes häst andra delen av veckan. Lovet kommer gå sinnessjukt fort, haha...
 
 
Allmänt |
#1 - - Alex:

Din blogg var ju med härlig! :) Tack snälla för kommentarerna!

Upp