Godmorgon! Idag gäller skola i vanlig ordning på förmiddagen. Vi har en enda lång lektion i aktivitetsledarskap där vi planerar för vår tävling i vår. Efter lunch har jag dressyrträning på en skolhäst, vem får ni veta senare för det vet inte ens jag just nu. ;) Men det ska nog bli kul!
 
Går till Haffie runt tre. Jag fick tag i en pulka igår (rosaaa) så idag ska jag och Elin tolka honom. Kommer bli fruktansvärt kul! Vi har åkt på hösilageplast bakom honom några gånger nu, men det samlas så mycket snö framför plasten så det blir lite för tungt för honom att dra eftersom att han inte är van (eller ordentligt inkörd för den delen heller). Pulkan är något pangad, men jag tror att den blir bättre att dra då all snö åker på sidorna om den. 
 
För övrigt händer inte så mycket. Jag ska dra handen ur arslet och skriva klart på min engelska hade jag tänkt. Skjuter upp den hela tiden men den här veckan är min absolut sista chans om jag inte vill ha F i engelska, och det vill jag ju inte. Det står bara heeelt stilla i huvudet, har ingen som helst idé vad jag ska skriva om.
 
 
Allmänt |
Upp