Hej! Jag ber om ursäkt att pausen blev längre än väntat, men jag hade ingen motivation eller något att skriva om just då. Nu känns det som att motivationen är tillbaka och nu bloggar jag för att jag vill - inte för att det känns som att jag måste! Så fort jag gjort klart de sista resterna får bloggen ett nytt utseende, tills dess bloggar jag på som jag gjorde innan alla mina pauser.
 
Igår fixade jag min praktikplats. Kommer återigen vara på Ängvaktarns stuteri, men den här gången dubbelt så länge! Även boendet är fixat till den internationella Welshshowen i Danmark i sommar och jag har snart pengar klart för att ta mitt körkort!
 
Idag är jag ledig. Eller, jag har en lektion egentligen men får jobba på den hemifrån. Ska skriva ett PM till min vetenskapliga uppsats. Jag har bytt ämne, och kommer istället nu göra en jämförelse mellan vilka positiva och negativa effekter det finns om man rider på bett, respektive det positiva och negativa med att rida på bettlöst samt bettets inverkan. Det kommer bli en mycket intressant uppsats, och vill ni så delar jag gärna med mig av den på bloggen senare. Den kanske kan få tyst på några folkskaror. ;)
 
 
Allmänt |
Upp