En lördagsmorgon kan nästan omöjligt bli bättre än såhär. Det är soligt ute och bortsett från att en vän taggade mig i en jävla massa saker imorse så mobilen tjöt tills jag vaknade så är det nästan en perfekt dag. Har lite träningsvärk/nackspärr i muskeln på vänster sida dock, lyckades knaka till som in i helvete igår haha.. Jag har kladdat på lite kylliniment och när det lägger sig hade jag tänkt ta på mig backisen.
 
Jag ska alldeles strax gå och fixa stallet samt rida Haffie. Han får ett normalt dressyrpass nu på morgonen där vi tränar lite olika rörelser. Hade tänkt rida ett till pass bortåt kvällen där fokusen kommer ligga på lösgjordhet och avspändhet i en lite lägre form. Kommer dock lägga in mycket lydnad i båda ridpassen, det behövs. ;)
 
För övrigt så händer inget speciellt roligt idag. Tänkte att jag skulle tvätta kläder och åka och handla lite. Min mjölk tog slut igår så jag har inte druckit Oboy än. Måste städa också, men det känns som att det är mer av ett söndagsgöra.
 
 
Allmänt |
Upp