Godmorgon! Mitt bloggande går lite ringrostigt fram och jag får svårt att finna tid för att skriva inlägg eftersom jag håller igång nästintill hela dagen och sen är jag helt slut. Igår hade jag migrän, vilket bara det också är en dum bortförklaring. Under kvällen gick jag till Elin så hon skulle hjälpa mig med min engelskläxa. Jag kom nog inte hem förns bortåt två på natten, men nu är den där jäveln klar och inlämnad! Äntligen!!!
 
Idag är jag ledig, men ska gå till stallet på eftermiddagen och titta på en clinic eftersom att jag missade den igår. Den behövde jag tydligen se (och göra nån uppgift till) om jag skulle bli godkänd i kursen, hähä. Idag tror jag att jag fixar stallet nu på förmiddagen och så rider jag lite senare.
 
Red inte Haffie igår, men han var superduktig att tolka i onsdags. Han sparkade inte mot linorna en enda gång och vi galopperade till och med! Sen att Elin åkte av en gång är ju inget som vi behöver nämna här.. Pulkan var helt enkelt trasig och samlade på sig så mycket snö att Elin inte kunde sitta kvar. Och jag skrattade så jag nästan grät men Haffie stod stilla och väntade i alla fall! ;)
 
Cleo var lite stoig i onsdag. Jag fick hela tiden tänja lite på gränserna men sluta så fort hon blev lite upprörd så inte hell on earth skulle bryta ut. Hon var inte riktigt sugen på att arbeta och stressade upp sig i både skänkelvikningar och tiometersvolter. Men förutom det så tyckte jag att hon kändes ganska fin! Lite svårt att ta stöd i högertygeln och lite stel åt båda hållen men det blev bättre mot slutet.
 
Mystur på Merlin från våren 2014 ♥
Allmänt, Hästar, Ängvaktarns Hufflepuff |
Upp